My Followers

Sunday, December 5, 2010

Bila Nurul Ain Zubaidah bercuti.... :)

Assalamualaikum.....
Lama tak berpotpet kat sini....mood menaip tak datang sejak post terakhir....tak tau kenapa...mood exam melimpah ruah sampai menghilangkan mood menaip kot...hehehehe tapi menaip komen kt fb rajin pulak..ish sape la budak ni...pemalas~ :P

Masa mula2 sebelum cuti dulu asyik berangan je nak ambik lesen...tapi sekarang..tak lekat kt rumah je..bila nak ambik lesen ni...ain xmau la p mngajaq nnti naik basssssss!!! isk2~ macam kena postponed je ambik lesen ni...next year?huhu...

Duduk kat rumah macam biasa...tolong mak...kemas-kemas..masak-masak dan MAKAN-MAKAN...yg ketiga tu xdpt nk dielakkan...hehehehe...lagipun dah masak kena la makan..kan kan kan? :D

Kemahiran memasak juga semakin diuji hari ke hari..improve jgk la sikit2 kan..hehe antara resepi atau pun karya masterpiece yg telah dihasilkan ialah mi goreng mamak,makaroni bakaq, nasi goreng ( hari2 bt pun masterpiece ke..apa daa~)dan macam2 lgi la...hehhehe

HOLIDAY?? ooo sekarang ain sedang berholiday la..hehhheheh semalam p KLCC...nk shopping duit xramai...jadi jalan-jalan jela...ikut adik2 masuk Petrosains....maka secara otomatik kakak ain turut seperti adik2...nak try smua benda yg ada dalam tu..hehehe..yang paling best sekali mesin udara tu...waaaa rasa nk terbang je..kikiki~ terserlah keanak - anakan di situ.. :)banyak jugak la input yang ain dapat ttg sains ni...kata nk jadi cikgu kan.. tapi budak2 ni bila keluar...kakak tanya...aa ape input dapat kt dalam tadi??? mereka menjawab dengan lajunya....best laaaa mainannnn dalammmm tuuuuu!!!!!!!!!!!! fuyooo hebat!!!........penat kakak tanya...aduii... =.="

Kalau musim cuti macam ni..peratus waktu ain berada di depan tv sgt tinggi...bukan apa..pengaruh kanak2 sedunia la ni...sampai jadi peminat setia HAGEMARU~ ish ish ish...lagi satu..cerita Putera Katak kat tv3 tu...xpenah dibuat suka tengok crite kat slot dongeng...tapi yang ni tersangkut...hehehehehe



em rasanya macam tu je la cerita kali ni..lain kali kalau ain ada masa ain pot pet lagi....kawan2 IPTB..rindu la...ukhuwah kita kuat~~ insyaALLAH :)

Wassalam....

1 comment:

Mohamadazhan hjDesa said...

berhijrah ke sini sebentar.. Salam Maal Hijrah 1432! :D