My Followers

Sunday, May 15, 2011

21..SAYA SUDAH LAYAK JADI PEMILIH!! :)



Assalamualaikum....

Pertama sekali ain nak ucapkan terima kasih banyak-banyak kepada keluarga-mak,abah,abang dan adik,kawan-kawan,sahabat,adik beradik 3PISMP KS2 dan semua yang wish untuk hari penambahan umur ain..hehe trima kasih smua....doakan ain...semoga kita semua sihat selalu,berjaya dunia akhirat,diberkati ALLAH..dan semua yang anda ucapkan untuk ain....ain balikkan semua doa-doa tu semua pada anda juga...amin.. :)

usia dah bertambah...harapan ain...diri ini lebih sedar dan sentiasa tahu yang umur itu bukan selamanya bertambah..akan ada 1 angka yang mematikannya....maka dekatkanlah diri ini dengan Pencipta...sedarlah bahawa ramai yang menyanyangi diri ini wahai ain....21 itu umur dewasa....dewasakanlah diri ain...jangan macam budak-budak lagi..tak layak dah ni.. :)

untuk hari ni...ain nak ucapkan terima kasih banyak-banyak buat family...sahabat-sahabat..kawan-kawan yang sentiasa sokong ain..jadi pendengar setia ain...terima kasih semua..kawan-kawan..diana,ayu,sebah,normah dan hana serta tak lupa juga fir...terima kasih sudi kawan dengan ain yang kebudak-budakan ni ye...ain nak jadi garang lepas ni...hehehehe

14 Mei hari ini...Normah dengan Mazlan dah buat ain terharu dengan sambutan dan suprise..comel sangat suprise ni..dengan kek yang ala-ala teletubbies..hehehehe



em ada 1 benda yang buat ain..sedar...ain dah 21...boleh mengundi!!! hehe...tak tau la sebab apa ain agak teruja nak mengundi ain pun tak faham...ye la nak merasa macam mana memilih pemimpin kan....hehehehe..kalau dah mengundi baru rasa saya dewasa dan betul-betul bertanggungjawab pada negara...wahh..hehehe...nak daftar nak daftar...!! * baru je ckp tak nak macam budak-budak lagi tadi* =.="

21...lagi beberapa tahun je nak jadi seorang guru ni....kalau panjang umur...insyaALLAH lagi 2 tahun lebih...ain tanya pada diri...sedia ke ain nak tempuh dunia tu nanti??? nak sediakan diri...doakan ye semua... :))

ok lah...dah mengantuk....nak study..hihi...doakan ain juga tau... :))

ain yang berumur 21 nak tidoq dah~ :)

p/s:mcm best je hari lahir dekat-dekat dengan tarikh hari guru :D

2 comments:

Mohamadazhan hjDesa said...

salam ain,

tahniah! semoga panjang umur dan murah rezeki

comel kek tu =)

Nurul Ain Zubaidah Bt Mohd Khalid said...

wslm...trima kasih ckgu azhan...amin..

comel kan..ehehe ada katak~