My Followers

Sunday, October 12, 2008

Ayat - Ayat Cinta...sedihhnyerr cite ni...


assalamualaikum semua....minggu ni ain agak relax la gak coz assgment dah hantar....

ok back to our main topic now...

ayat2 cinta....cite ni best sgt ....terharu ain tgk...

lagi2 bila tgok pengorbanan wanita yang bernama aisyah yg sanggup berkorban kasih dgn berkongsi suaminya fahri bersama Maria.....

sedhhhhh....
dah la kami tgk dalam bilik tv ramai2.....

cite ni pun menghiglightkan kehidupan masyarakat indonesia di Mesir....

bagaimana perkahwinan ditetapkan dgn taaruf je...

bukan macam bdk2 zaman skrang ni bercinta bagai nak rak kawin tak ponn....emm sama2 la kita saling beringat .....

k la sampai kat cini je dulu ekkk....
nanti kalau ada masa ain blogging lagi..

exam nak dekat dah ni...

studyyyyyyyyyyyyy................

bye..wassalam

mutiara kata:- pengorbanan itu memerlukan semangat dan kekuatan...ayat2 cinta ..kisah pengorbanan cinta tg agung...

1 comment:

U...z Muz... said...

assalamualaikum...

ala ciannye...
sedihh sgt ke cite tu sampai panjang sangt "nyerrrrr" tu...

emm kalau ain nak tau mcm tu la pertemuan yang baik antara 2 insan..

bukannya jumpa dkat tepi pagar atau sebagainya...

jgn wat cmtu tau ain...

huhu...

okeyy bye...
wassalam...

arini comel lesung pipit...